Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 26 oktober 2012

Parfym

Tror ni jag kunde hålla mej................ Neeeeeej...................... Då jag kom hem från morgonmjölkningen fick jag bara loooov att öppna och spraya lite ;).

Hur luktade den då ?

Hmmm.......Jag tyckte så här.

Först kom en hint av vanilj. Hjälp tänkte ja . Jag HATAR vanilj ( och JA jag köper "de stora" parfymerna utan att lukta....*ler*)
Men då den landat på huden luktade den sött och friskt . En antydan av Victoria Secrets Angel jag fick av Caroline nyss..
Nu 5 minuter senare luktar den parfym . Jo just så kan man beskriva den. Dyr parfym med en söt (?) fruktig doft och en svag hint av vanilj .

.... Tror jag.....

Men gott luktar den . RIKTIGT gott och känns lite mer som en riktig parfym än Clean,  Victoria Secrets Angel eller Van Cleef & Arpels Féerie EdT. De känns lite mer söt friska bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar