Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 10 juni 2013

Nöjd

Nu börjar jag bli nöjd igen ....

Efter fått för mej att jag skulle gå ner i vikt ( behövs visserligen fortfarande ) och sälja ut alla mina mollysar ( till barnens o makens jubel ...) i höstas och skaffa mej en mer slimmad ,sober och neutral garderob har jag nu kommit på bättre tankar .*ler

Jag insåg ( sent om siders ) att jag vill inte ha en svart / vit ( tråkig) garderob ...

Jag vill ha färg o mönster , spetsar o blommor !

Och nu har några av de mest efterlängtade mollysarna hittat hit igen . Vilket gör att jag blir glad av att bara kika in i garderoben igen . 

Måååånga saknas dock fortfarande men det är just det som är halva tjusningen . 

Att gå och drömma om ett speciellt plagg och kanske till och med hitta det ;)





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar