Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 29 oktober 2014

Känsla ...

När jag var på jakt efter en border collie  bokade jag och ringde och mailade kors o tvärs över landet men fick inte napp .

 Hittade ingen jag ville ha eller kunde få . Ville ha en långhårig tik ....

Sen såg jag Ture 
Det var något extra med honom . 

En speciell blick . 

Flera i hans kull var lediga .

Men för mej fanns bara Ture , trots jag skulle ha en tik ....


Och han är den fulaste , sötaste , underbaraste , bråkigaste , smartaste hund jag någonsin haft .

Samma känsla finns här . 

Jag har tittat och mailat och tittat .... 

Men det är något speciellt med henne som drar mej till henne , eller henne till mej

 ( förutom att jag skulle ha en betydligt billigare häst och en vallack )

Men känslan och blicken finns där .

Den ropar till mej.
Det är vi !

Får bara hoppas att det känns så på söndag .

 Men det kan jag ( nästan ) lova . <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar