Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 27 november 2012

EiW

Nu när jag gjort mej av med alla OM plagg (nästan) får man självklart något annat "must have" märke eller plagg....

Dagarna tillbringas ju mest i gamla velour Chillnorways och stora t-shirts med tights mellan ladugårdspassen (och de trivs jag faktiskt i....)

Men NÅGOT fint måste man väl ändå ha i garderoben...

.....för här är väääldigt utrensat nu.....

Det blir ju snart jul OCH nyår (och då firar jag och maken 30 (!!!) år tillsammans )


Så nu har jag nyss traderat hem mitt första Ewa i Walla plagg.
En "tung" kjol i MÅNGA lager prassligt bomullstyg.... så nu gäller det bara (?) att hitta en passande top till......

Tänker mej höga bruna kängor , kjolen och ett brett brunt läderbälte och en enkel topp kanske en scarf till.....spännande.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar