Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 16 november 2012

Jag en torris ...

Har aldrig använt krämer och bodylotion. Är inte så mycket för kladd . Ansiktsrengöring för mej består av sulla lite med en babytvättlapp ....

Visst använder jag smink nästan dagligen .Men oftast då bara Esteé  Lauders bb cream och hennes mascara .

Men nu har jag blivit en riktig torris . Tydligen sliter ladugårdsjobb mer än fabrikens luft .

KAN ju ha att göra med att jag duschar och tvättar mej oftare ( även om maken säger att jag stinker jämt.....*ler)

Så nu här jag efter mycket letande hittat något jag tror kommer passa mej. Biolines vintage 79 serie .
Jag är ju (väldigt) rödlätt på kinderna och detta ska lugna och dämpa. Vi får väl se.....

Bodylotion har jag ännu inte hittat någon . Gillar ju Victoria Secrets starkt men vill ha en utan doft nu och viktigast av allt ....den får INTE kladda utan måste gå in direkt .....

Blir till att leta vidare....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar