Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 9 december 2012

Djävlar, jävlar ....

Här är kallt och strålande vackert .

Riktigt vinterväder .
Tackar Gud ( och dottern ) för Canada Goose jackan ( hon har norpat min nya Peak ....) och tar jag pälsen skriker barnen Nej !! Inte björnen i kör . . .

Var till Falun direkt i morse efter mjölkningen . Termometern stog då på -28grader då vi åkte....

Johanna hade genrep inför Lucia och Alex pryar i Falun en vecka till.

Då jag kom hem var mat och ladugården igen .

Det var sedan det hände ....

Var mitt i mjölkningen ( och på Facebook ) då jag upptäckte att jag missade Lucia i kyrkan !!!!!
Något som verkligen hör julen till och som vi ALLTID går på . . mutter ....mutter...

Såååå synd ( och de var många mindre väl valda ord som yttrades kan jag lova )

Som tur är får vi gå på Lucia på torsdag då Johanna är lucia i Falun istället .

Måste nästan gå på julotta som straff.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar