Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 6 februari 2013

Hostar ....

Jag säger det igen .....

Jag har aldrig varit så sjuk som nu ....

Trött hela tiden .... Huvudvärk o ont i ögonen på nätterna (!) , feber fortfarande och hostar så jag spyr ( bokstavligen ) mellan korna . . . + på dålig mage på detta så är det jag o maken i ett nötskal ;)

I dag är första dagen mina älskade armband kommit på igen ,har dem alltid på i vanliga fall ( även i ladugården ) men har nu haft så hög feber ( över 39,5 hela tiden ) att jag tvingats ta av både ringar och armband för jag blivit för svettig under (!!) . Aldrig varit med om förr *ler....

Men nu jag vägrar vara sjuk längre .

Måste åtminstone tro att bättring finns ( även om den verkar vara lååångt borta ) och en del av detta är att vägra se ut som ett svettigt vrak längre .

Ok , jag ÄR sjuk fortfarande men nu tänker jag åtminstone försöka se friskare ut .

Vem vet , jag kanske kan lura mej själv att jag är bättre ?.?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar