Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 27 augusti 2013

Mera ös , medvetslös

Här är verkligen full fart ...

Caroline vaknade av att någon ruskade i dörren kl 03,30 igår . Två gånger . Hugo blev gaaaalen som tur var och inget mer hände .....

Och nu ikväll hittar vi inte en nyckelknippa hem ! ! 

Så maken fick roa sig med att byta alla lås nu i kväll :(

Annars har här varit FULLT upp . 

Imorse när jag skulle ha över korna i sin hage hoppade en gammal toka över tråden och sprang runt som en dåre ....Jag jagade och jagde OCH ringde samtigtigt ( 12ggr ) om hjälp till Caroline (maken var självklart borta ..).  i säkert 40 minuter innan jag lätt ( vansinnig ) fick tag på Caroline och med GROVA ord fick henne att kasta sig ur sängen i bilen för att hjälpa mej ....och då gick självklart kodjävlarna in i hagen själv innan hon hann fram .. . . 

Snacka om bryskt uppvaknande ;)

Sedan blev det lång( avslappnade)promenad med hundarna och återigen ensilage körning 
Men nu är vi på sluttampen . Bara lite kvar .

Därefter toppades dagen med ett sista mjölkpass ..... Gissa om jag är död nu ...

Jag säger bara det . Ser jag ett inlägg på Facebook om stackars mej som är sjuk , jobbar delad tur , eller har semester nu ikväll blir jag inte nådig ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar