Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 28 augusti 2010

Mitt liv

Jag har funderat och funderat och funderat....
och nu har jag äääntligen kommit "till skott".
JAG ska också börja blogga.
Varför ??
Ja det kan man undra , det finns så många bra bloggar där ,ute varför jag också .
Därför det är kul !!
Jag har alltid älskat att skriva och då jag hade kennel och valpar hade jag en hemsida att skriva och fixa med . Nu ligger kenneln "på is" men det finns fortfarande mycket att skriva o berätta om.
Jag har tänkt att dela med mej av mitt liv , min vardag och min historia . Därav namnet Mitt liv på bloggen. Originellt va *ler*

Jag blir jätte glad om du lämnar en kommentar så jag vet att just du varit här , och gillar du inte bloggen , ja då är det bara att klicka på krysset och gå vidare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar