Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 31 augusti 2010

Slappar dag ...




Idag har jag inte gjort så mycket , det är min lediga vecka och då kan man ta det lite lugnare. Men jag har passat på att ta redan på äpplena som redan fallit av . 3 härliga smulpajer blev det. En att äta upp direkt *ler* och två in i frysen
.

Dagens klädsel är avslappnad och men samtidigt tillräckligt fin för att man ska känna sig glad. Tänk vilken stor skillnad det kan göra med vad man har på sig .
Till den rosa Fondan har jag ett par vanliga svarta leggings och självklart mina favorit smycken från TOUS
.

Dessa gulliga smycken är en av mina andra laster (förrutom Odd Molly kläder & väskor)  sedan jag fick en
Bubble bear i vitt guld o diamanter av maken i julas
.

Det var totalt oväntat o därför en av den bästa present jag fått någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar