Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 30 augusti 2010

Väntar .....


Njuter fortfarande av att har haft en underbar helg. Vi har varit lediga från ladugården och gjort ingenting. Detta hör till ovanligheten. Är vi lediga brukar det vara fullt program med olika aktiviteter eller tävlingar för barnen, därför har det varit extra skönt att vi bara slappat och pysslat lite i trägården. 


Det märks att det redan blivit höst. Tranorna dansar för fullt på åkern och luften har blivit en aning klarare redan.

Själv går jag i väntans tider.....*ler*

Dels efter koftan jag beställde i helgen men mest efter jackan jag köpte på tradera förra veckan. Det är fjolårets Nylon parker coat i powder som ska flytta hit. Har varit på jakt efter den länge och blev överlycklig då det dök upp en i min storlek på tradera. Så nu är jag höstrustad på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar