Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 10 januari 2011

Det blåååååser

Nu på morgonpromenaden låg det här lövet mitt på vägen . Ganska häftigt tycker jag . Det är nästan 1 meter snö och har varit så länge . Trädet det växer i ( finns inte så många här ) står nästan 1 km bort och ändå har det hängt kvar ända tills nu och flugit ända till mej och fortfarande är det helt o fint ! Häftigt !
Denna vecka är jobbvecka så inte mycket kommer hända här . Barnen börjar skolan på onsdag igen och vi håller på att fundera ut hur Alex ska börja . Morgon / eftermiddag eller gå ut hårt med heldag ..
Han har fortfarande dubbelseende och huvudvärk .. Men huvudvärken verkar vara lite bättre så länge det inte blir för mycket runt honom . Minnet är bättre tror jag men samtidigt har han ju inte gjort något på länge (typ skolarbete) o talet är bra igen tror jag .
Men det är svårt att bedömda tycker jag . Man vänjer sig otroligt fort vid att inte reagera på omfrågningar när man vet var det beror på ... Stora syster brukar komma hit och tala om hur hon tycker han är som inte träffar honom jämt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar