Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 13 januari 2011

Vi bor på landet ...

Dagen började att jag körde Alex till Rättvik för ett tandläkarbesök . Han var inte i skolan då tandläkarbussen kom . Visst är det häftigt ! Tandläkarbuss eller rättare sagt tandhyginistbuss . . .
Har de hål får de åka till Rättvik o laga .
Men det gick bra inga hål nu heller . =)
Passade på att handla då vi var på lite större ort .



Då jag skulle gå ut o hämta kassarna då vi kommit hem hade vi besök . . .
3 älgar på tomten . Fick jaga dem bort från bilen när jag gick ut . De var inte speciellt impade av mitt skrikande o viftande utan stod mest o fån stirrade ...hm...
Vart var dom under älgjakten tro ??

Såg på Tradera att en efterlängtad goding ligger ute igen ...
Odd mollys frill pet scarf . Vill ha !!! Men tror samtigt den är liiiite för mycket .
Tål att funderas på tills på lördag då den går ut .Men den hade varit fin som uppmuntran mitt i mitt GI bantande.
Det går bra o jag vet att det funkar . Har kört det förut . Men det ÄR svårt att inte få äta bröd tycker jag. Men vet samtidigt att kör jag inte den strikta varianten som visar snabba resultat har jag svårt att stå ut .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar