Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 29 april 2011

Förkyld....

är bara förnamnet av vad jag är.....
Halsen VÄRKER och kan inte få fram ett ljud förrens efter 3 på dagen .....

Har gjort ladugården själv på eftermiddagen för svikaren ( maken *ler) har dragit till Stockholm ( som JAG älskar )

Han ska "kascha" in julklappen han fick av mej ( alltså mitt fel att jag är ensam.....morrr)
En hel dags fiske med egen fiskeguide och lunch i Stockholms skärgård .
JAG ville inte följa och fiska , men shoppa hade jag ju kunnat .....

Men . men .....

Kommer ni håg dessa sötnosar ( och JA jag tog kortet själv......*ler)

Jag tyckte de var söta , maken sprang efter råttfälla ....

De VAR söta ute ......

Men igår när Johanna skulle ta en kvällsmacka kom hon skrikande in i vardagsrummet .

Det var en råtta i köket.....hm...inte kul.....

Nu fick vi visserligen en råtta direkt vi satt dit fällan .En ytte pytte liten.  Men vad säger att han inte tog med sej alla kompisar......

Vi fick även lov att skjuta en ko i ladugården i morse.
Den hade varit sjuk ett tag och veterinären hade provat med ALLT .
Till och med fått den att svälja en magnet,( i fall den fått något vasst i sig av metall)
TUR att man inte är ko !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar