Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 28 april 2011

(Ofrivillig)Dagens

Fick det snälla valet av maken att stanna hemma och göra lagården själv eller köra sonen till körskolan i Mora .
Valet var lätt när man har galet ont i halsen ... Mora blev det .
Passade på att handla mat då de har betydligt större utbud där än hemma ....
Och då man inte är på topp tog jag det första bästa (tält) i garderoben . Inte direkt figursmickrande men otroligt sköna Blues bell tunic ( tror jag den heter )
Eftersom Alex skulle köra två timmar hann jag även in i Mora centrum för lite strosande i affärer . Och vem tror ni jag höll på att springa över då jag gick ut ur en affär ???
Mr Odd Molly him self !!!!!
Jag stirrade på honom ( i en micro sekund) han stirrade på mitt tält och så drog jag i hop koftan och jäktade vidare .... *ler*
Tur att han inte sa något för jag hade INTE kunnat svara eftersom jag har helt tappat rösten och har så fruktansvärt ont att tal är inte att tänka på ....
Skulle bara önskat att man burit upp kläderna lite bättre just då .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar