Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 13 april 2011

Sakletare

Jag är en sakletare !
Ingen sån som springer på loppisar eller rotar i containrar . Utan snarare en sten o naturletare ....
Jag går mer med huvudet i diket än i himlen när jag är ute o går.
Vackra stenar , fina kottar , roliga grenar får gärna följa med hem ( till makens förtrytelse ).
Imorse på promenaden med Busan såg jag tre ting att fundera över .
Vårens första tussilago ( här i alla fall )
Men det var så kallt o grått att den inte orkat titta upp .

En cigarr !!!
VEM har rökt den ?? Vi som bor mitt i skogen .... Tål att funderas på ....*ler*
Och sist och även minst en underbart söt liten näbbmus som såg ut att vila så sött.
(DEN tog jag inte bild på för då hade döttrarna som läser bloggen skrikigt )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar