Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 31 augusti 2012

Mycket tid...

Framför datorn är aldrig bra ;)

Jag FÖRSÖKER hitta en stramare , renare stil .En stil som lätt kan ändras beroende på accessoar.Vill kunna ha mycket långa halsband och sjalar och med blommor och volanger funkar det inte !

 Barnen och maken gillade INTE min Odd Molly period och nu när jag gått ner i vikt (hälften av vad jag vill i alla fall) trivs jag faktiskt riktigt bra i mera figurnära plagg ( tänker på att jag snart får hem mina drömmars sjal från New York) men har allt för lätt att brista ut i blom och volangorgier då jag får för mycket tid vid datorn....

Just nu sitter jag på mina fingrar för att inte brista ut i köporgie av Ewa i walla på Tre små rum´s webbutik

Det här HADE jag velat köpa....






 Tro om jag ska bearbeta maken lite.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar