Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 3 september 2012

Återkomst

Har haft en dotter på vift .

En vecka i New York har hon varit .
En stad som varit rolig att se och uppleva . Skulle vilja se myllret av folk och höjden på husen ......om det inte varit så låååångt .
(För min del står Paris och Venedig före på min "to do" list ....) och efter ha hört hur flygresan var både dit och hem
är jag nöjd hemma *ler*

Shoppa har hon gjort i alla fall .
Häftiga skor , klänningar och miljooooner Michael Kors saker ( väska ,plånbok, mobilskal och kläder ) Armband från Tiffanys och massor från Vicktoria Secret....

Köpt en leopard Louis Vuitton sjal till mej ( som ALLA mina mollys betalt).

En Victoria Secret parfym som luktade uuuuunderbart ( parfym nörd som jag är ) och så fick jag en jätte fin nyckelring från Michael Kors .

Inte helt fel ,utan mer som lilla julafton !

2 kommentarer:

  1. Åh jag älskar denna parfym! Vad heter den och minns du pris? Älskar din blogg!

    SvaraRadera
  2. Tack <3

    Parfymen heter Victoria Secret´s Angel ocg finns här

    http://www.victoriassecret.com/beauty/fragrance/eau-de-parfum-victorias-secret-angel-?ProductID=21941&CatalogueType=OLS

    (men vet inte om man kan beställa till Sverige.....)

    Annars har jag köpt VS mist här ifrån
    http://www.beautystore.se/Category/118-victorias-secret.aspx

    SvaraRadera