Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 29 september 2012

Regn och ruskdag

Det ÄR inte bra med för mycket tid vid datorn.......Jag HADE ju sett ut några vinterjackor jag ville ha men så blev det nu inte.....

För plötsligt händer det .....*ler* ..... Det dyker upp något helt annat man bara måste ha.....OCH jag håller ju fortfarande på att omorganisera min garderob (ut med volanger och blommor ;) och funderar starkt på att göra mej av med mina OM kappor till och med.......


Såååå nu blir det en sportigare variant av vinterjacka istället (och annars HAR jag ju en del pälsar (fusk) att falla tillbaka på också.....)

En grå lite längre Peak Performance dunjacka med rosa dragkedja blev det (måste nog nästan leta rätt på en rosa mössa och halsduk nu också......;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar