Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 5 april 2013

Försvunnen .....

Efterlysning !

Liten svart kyckling saknas .
Sågs senast med mamman .
Kännetecken : piper hela tiden .

Hm .....

Här lovordade jag katten igår och nu har min SISTA kyckling försvunnit .....

Hm ..

TROR inte de var dem för de var vrålhungriga imorse ( men blir man inte det efter ett skrovmål kvällen före ...?)

TROR jag ger upp det där med kycklingar och beställer höns istället :)

En tog självmord och hoppade från hög höjd innan jag han näta in dem .... 2 smet och blev ihjälhackade .... En dog självmant och min sista försvann igår 2 månader gammal (!!) pust ....

Nej nu blir det till att leta värpfärdiga hönor istället ( och kanske slinger det med en eller två tackor också medans jag letar på blocket ....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar