Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 25 april 2013

Vårblommor

Penseer är bland de vackraste blommor som finns . Påminner så mycket ( eller är väl en sorts ) violer.

Så skira och vackra i många olika färger .

Och VARJE gång jag köper nya köper jag ALLTID samma färg trots jag står och velar ett bra tag .....

Lila med vitt ....hm....

Det brukar låta så här ( åtminstone i huvudet om inget smakråd följer med ....)

Gula är såååå fina . Så vårligt och soliga ....men nej , passar inte till mej ....Lite skrikiga faktiskt ....

Vita ÄR jättefina..... Men tycker att vita blommor ( åtminstone pelargoner växer så dåligt ).....

De röda o gula är inte alls min "grej"...

Och de enfärgat blåa blir ju lite tråkiga ....

Så blir de det vanliga blå/lila med vitt .

Men idag slog jag på stort och köpte ljus lila med vitt också ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar