Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 22 februari 2015

Äääääntligen

Har velat och viljat men inte vågat .... 

Men idag TVINGADE Caroline mej upp på Cannon ( hon heter egentligen Ellie har vi fått reda på )

Ville verkligen inte ... 

Och började med att fastna i stigbygeln vid uppsittning ....INTE KUL !!

Tog av stigbygeln och allt kändes mer okej ...

Sedan HALKADE Sandra som gick bredvid och Ellie flippade ...

 Trodde jag skulle åka av igen . 
Men icke ! ( Hurray !!!)

Resten av ridturen gick exemplariskt och jag är såååå glad över att jag satt upp (även om jag ser mer proppad ut än vanligt i min nya säkerhetsväst :)

Men stoltast i dag var nog maken . 

Som red för första gången någonsin ( på Kalle självklart ....., alla är liiiite rädda för Cannon/Ellie)

Och fixade både tölt , trav o galopp på hemvägen .
Fick lov att ta en bild på dem båda i cowboyhatten han fick i present efteråt ❤️ 
Vi är såååå stolta över dej . 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar