Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 11 februari 2015

Long time no se

Här består livet just nu av jobb , jobb och lite mer jobb ....( o en o annan häststund )

Maken har ryggskott , o då pratar vi illa ryggskott ... 

Har inte varit i lagården på över 2 veckor ! 

Tackar Gud för att Caroline hjälper mej då hon är ledig ....❤️

Nyfiken*

Kan tala om att jag nu är så officiellt trött så jag dööör .  

Var på konsert ikväll ( till kl 21.00 ) o det var verkligen jätte bra ,men jag höll på att somna ändå . 

Då är det illa , när man inte kan sitta utan att somna ... eller dö en stund .. (eller när dö känns helt okej , för då får man vila ...). 

Åkes far sa en gång att bönder o bagare sover i alla väntrum ( hos tandläkare / doktor osv ) . 

Jag skrattade då .... 
Det gör jag inte nu ....

Idag tömkörde vi Cannon för första gången ( hon är körd i England men inte här ) 

Gick JÄTTE bra !! 

Hon är såååå härlig och vacker ❤️

På lördag sätter vi för vagnen ( om jag lever eller är vaken då .....) o på söndag är det häst kurs igen ( hela dagen ) skit kul men så börjar allt om igen ....och jag undrar ...

NÄR får JAG vila ......?!?

Och är det verkligen värt allt slit ?!?

Och oftast är svaret JA , men just nu vet jag inte . 

För nu ( och egentligen jämt ) är ju frågan är närheten till djuren och naturen mer värd än pengar i plånboken och vila . . . 

Just nu NEJ !!!

MEN jag slår vad om att kattfan i lagården har nya ungar i morgon ( som behöver hjälp ) , eller att Cannon o Alvin är bara så söta som de kan vara och att allt flyter på i lagården imorgonbitti så allt känns helt okej igen .För en kort , kort stund , och så härdar jag ut en stund till ...

För det är just vad jag och de flesta bönder gör just nu .

 Härdar ut , försöker överleva.

Medans resten av världen går på gym eller sover ....

1 kommentar:

  1. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was reallyvaluable. thanks a lot.orologi replica
    Nike Shoes
    Rolex Replica

    SvaraRadera