Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 12 februari 2015

Straff ?!

Jag VET att det lönar sig aldrig att ynka sig .... Det finns alltid någon som har det värre .

Jag VET också att ordspråket "vissa straffar Gud med det samma ..." Också stämmer . 

Men ändå gnäller jag !?!?

Vaknade kl.03 av världens smäll inatt .
.
Takras sa maken ( nog för att vi har stort hus ....).... 
Sekunden efter ringer Caroline ( det var det där med stort hus *ler)

Hennes nya saltvattensakvarium ( o 4000:- present) har exploderat !!!!

Såååå natten tillbringades med att bokstavligen hitta Nemo , splachade anemoer och fånga Turbokrabban ( som var riktigt snabb även på land *ler) . 

Sedan torkades det vatten i oändliga mängder ....... 

Så frågan är bara nu ,HUR ser vardagsrumsgolvet ut i dagsljus ...och jag ääääälskar mitt jobb igen 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar