Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 25 maj 2011

Blöt fläck .....

Träningen ikväll var lite annorlunda och mycket jobbigare ( jag har ju varit sjuk och borta ett tag... ) Så då jag kom hem var jag bara en våt fläck och jag misstänker starkt att jag inte kommer kunna lyfta benen eller knappt komma ur sängen imorgon...... och jag som trodde jag var (relativt) vältränad.

Annars har jag varit en sväng till Mora / Orsa med Caroline idag.

Först "assisterade" jag vid en hårförlängning i Orsa. Sedan drog vi till Mora och kollade lite i affärer men shoppade INGET .

Stannade sedan till på McDonalds på vägen hem (åt bara sallad) och passade på att smita in på handelsträdgården och köpa 8 cerise/röda pelargoner till mamma till mors dag och tro på f* om inte hon varit i väg och köpt 9 egna !!!

Så nu lär det blomma på nya altan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar