Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 15 maj 2011

Lat söndag

Idag har jag gjort ...... ingenting .!.

Vaknade med huvudvärk ( vilket jag gjort de senaste dagarna , misstänker att jag är ovan med nya astmamedicinen)

När det sedan började regna behövde jag inte göra någonting . Kunde ju knappast börja måla ...
Så det blev till att ligga kvar i sängen och filosofera ....

På eftermiddagen tog jag och Johanna en promenad mellan regnskurarna . Skönt att komma ut och få lite luft även om det både var kallt och kvavt på en gång .

Just nu ser maken på hockey och jag leker med datorn ... Farligt att ha för mycket tid där ....
Har just hittat en efterlängtad OM Full emb dress på Blocket .... Brun med ljusrosa fjärilar . Har ju en i chalk med röda rosor och den är såååå skön .

Men jag måste säga att föredrar Tradera framför Blocket . Men det tål att funderas på .

Imorgon väntas dag jobb igen så då blir det lite lugnare här . Men imorgon eftermiddag ska jag sätta i löshår på Caroline .
Får väl se hur det blir *ler*
Tisdag kväll är det först föräldramöte ( blä ) om avslutning och skrammling . Hoppas kunna smita iväg på Zumba sen .
Onsdag bågskytte och RnR fitness och Torsdag ingenting ( tror jag ) sen är det slut på veckan och dags för lagårdspass igen .... Pust .....

Måste nog unna mej den där klänningen i ren förtvivlan eller vad tycker ni ? *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar