Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 6 maj 2011

Mollysiferad igen...

Mitt Molly stopp blev inte så långt.....och kände idag på morgonen att Odd Mollys Fonda i pink var precis rätt för att liva upp dagen .

För här är regn och rusk .
Ser mer ut som höstväder än vår och jag har fått en fruktansvärd hösnuva .
Jag som inte varit allergisk på 30 år !!
Men misstänker att resan mellan tre växtzoner inte gjorde det hela bättre eller att jag var genomförkyld veckan innan.
Här där det knappt är musöron, Borlänge som ligger minst 3 veckor framför till Uppsala som säkert ligger 2-3 veckor före Borlänge ...

Det låg en Molly och väntade på mej i brevlådan .
Tur var det då jag behövde livas upp ( kände att jag var raskt på väg ner i mitt läkarhat igen.....) Men vädret var inte bra för en premiär visning även om jag faktiskt tyckte den var finare med något under istället för "all by her self"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar