Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 20 maj 2011

Dagens fusk

Dagens i dag är Odd Mollys Breathless strap dress och för att ni inte ska bli breathless slipper ni helbild ;)

Kör med vit Gina tricot topp under (trots strålande sol ute) men känns lite mer klätt och just nu behövs det .

Måste ta tag rejält i Gi eller LCHF till veckan ( jaaaa jag måste ladda i helgen först )

Har svällt ut något helt enormt på slutet ..... MEN misstänker eventuell gluten allergi inte gör det bättre eftersom om jag äter bara 1 hårdsmörgås (tex) blåser magen upp så jag ser höggravid ut.... :(

Sjukdom och sjukhusvistelser (med Alex) uppmuntrar inte heller till "bantningsmat" utan snarare frosseri i godis och snacks. 

Men nu ska här bli bättring ....*ler

Ett annat tips för att upplevas smalare eller åtminstonde förvilla så man inte tänker på mag(arna) .
Är att fuska fram solbränna och dagens BUS varken stinker eller gör så man blir orange .
 (De flesta i alla fall)

Förr låg jag och "stekte" från mars/april till slutet på augusti så fort solen tittade fram.
I min ungdom ( det där lät det.....*ler*) låg man till och med på folie ute så det riktigt skulle steka . Toppat med Niveas solOLJA så man riktigt kokade och blomsprutan i högsta hugg så man kunde spraya vatten på sig så det skulle ta extra mycket. Brun vet jag inte om man blev, snarare bränd.
Och då inte vädret tillät pressade man i solarium.....

Nu för tiden föredrar jag att fuska fram en fin brun färg. Med en bra BUS produkt.

Då kan man med gott samvete sitta i skuggan med en bok ( eller i värsta fall arbeta *ler ) och ändå få en fin bränna. 

Bästa produkten för tillfället tycker jag att XEN-TAN har.
Räcker med en insmörjning i veckan för att uppnå jätte fin färg.

Toppar man sedan med Nuxes bodyoil (gärna den med lite glitter i) så blir det perfekt.

XEN-TAN köper jag på Feelunique  http://www.feelunique.com/. (Vet inte om den finns i Sverige )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar