Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 5 juni 2011

Anorlunda bonde ?

Jag drog på mej Breathlessen imorse igen (lär ju passa på när vädret är bra ) . Trodde jag skulle kunna ha den i 20 minuter i dag i alla fall .

Hann inte mer än dra den över huvudet innan maken kom och frågade om jag vill följa med. Efter som han var relativt fint klädd ( för att vara han) antog jag att det var "prata med gubbar" eller titta på jobb som stod på programmet så här direkt på morgonen och bytte aldrig om......

Ack vad jag bedrog mej .....*ler*

Så nu har jag fräst runt i Breathlessen i traktor och zettelmeier kors och tvärs i byn ( ni kan ju ana blickarna man får av "infödingar" och "baddjävlar" (turister *ler*) . Åkt i skopa och fyrhjuling , burit oljiga kraftöverföringar och lagat inplastaren ....

Kan upplysa att det enda som saknas var ett par fickor att stoppa allt skit i för att vara den perfekta ladugårdsdressen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar