Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 30 juni 2011

Het vila ?

Idag var det lika hett på jobbet som igår . 35 grader varmt vid "min" maskin idag .

Efter jobbet var det full fart hem och laga mat åt alla hökarlar . . .

Det blev bara korv och pommes ( eftersom jag jobbat hela dagen ) nedsköljt med litervis vatten .
10 hektar hö har vi fått in nu .... 16 kvar ... Men det är inte slaget ännu . Skulle bli oväder imorgon . Vilket verkar stämma det har redan börjat åska .

Idag var det meningen att jag skulle jobba sista dagen inför semestern på fabriken . (De stänger v28-31) men chefen frågade om jag kan jobba nästa vecka också .
Det vill jag gärna ( hoppas bara på kallare väder då ) lite mer pengar i plånboken är aldrig fel ...;)

Vecka 28 kan det få bli stekhett igen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar