Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 24 januari 2012

Livet är hårt......

Grymt sa grisen ......Är ett talesätt jag ofta använder......Och det stämmer.....

Alex har haft huvudvärk sedan jullovet ..... (skriver jag det här ringer doktorn garanterat imorgon, vilket är bra eftersom hans vansinnigt starka huvudvärkstabletter är slut och vi behöver intyg till skolan..... )
Lite sjukt är det ....INNAN han blev sjuk hade han ALDRIG huvudvärk . Nu ständigt, snart 2 år efter han först blev sjuk.......

Johanna varit förkyld ,haft huvudvärk och halsont till och från i snart 3 månader + fått astma ( och glasögon *ler) Men vi ska bara avvakta.....

Caroline är låååångt ifrån frisk...... Ont i lederna, uppsvälld och dålig lever / njure p.g.a alla mediciner. Men gluten är bra ( just nu......)

Trots detta TÄNKTE jag att allt var okey......

Då upptäcker jag att lilla hunden tappat tänder.....

Finns det någon gräns för all djävlighet ??

Återgår till mitt talesätt ....

Livet är hårt , grymt sa grisen......

Extremt ...... Efter som det inte ens går att VÄNDA fotot......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar