Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 3 januari 2012

Ull är ull är ull

Nu är den här .... Min stickiga ängel ;)

Ullklänningen från All saints som jag läste om hos Malenami .

Men det är skillnad på ull och ull må jag säga .

Hade en Odd Molly everywear dress i ull i chalk först men den var lite för liten i armarna och väldigt stickig . Men varm och skön ( med mycket under ) i ishallar och till majbrasan ....

Sålde den och köpte en mörkblå ( med rosa fjärilen på ryggen ) i 2 storlekar större .... Och den var STOR , inget jag trivdes i alls utan såldes snabbt vidare . Tanken var väl att hitta en ny chalk i storleken mitt i mellan ( trots stickigheten ...)

Men så upptäckte jag denna klänning från All saints och till min stora förtjusning fanns den i min storlek på mellandagsrean.
Och den är inget stickig alls !! Utan varm och go och underbart mjuk .

Det blir inga irl bilder idag för jag har nyss dråsat i soffan efter ladugård - fabriks - ladugårdsjobb . Så prova kläder är inget alternativ .....

Men på torsdag ska vi till Sandviken på konståkningstest så då blir det test av klänningen också ....*ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar