Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 26 januari 2012

Provdag

Så va vi fast här igen.....

Visserligen var vi på Uppsala sist vi låg på sjukhus och det är ju ett tag sedan (och då föredrar jag Falun med hästlängder) . Men jag trodde nog att vi "bara" skulle sova över . Ta prover och få åka hem......Men icke.....

Visst har det blivit försämring av Alex huvudvärk , men han har ju haft den till och från hela tiden ( och det har dom faktiskt vetat.....) Men visst , nu har han haft ont sedan nyår .......

Hur som helst gick ryggmärgsprovet bra efter mycket om och men . Lustgas blev tillslut räddningen . Med en hel del svammel och fnitter till följd *Ler*

Ögonläkaren får vi träffa i morgon eftermiddag (igen) och inte fick vi åka hem inte ......pust......

Hade jag bara trott att de skulle hitta något , hade jag med glädje stannat . Men det tror jag faktiskt inte och då får man längta hem .....(annars är det stooooor risk för uttråkningsshopping på nätet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar