Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 15 februari 2012

Odd Molly

En gång i tiden ( inte för så länge sedan ...*Ler) Började jag sälja av min OM garderob . Skulle skaffa en striktare , enklare och billigare ...hm...(Tråkigare ....) garderob....

Okej när är jag lite smalare ( var ett tag sedan ...hi..hi) då vill jag ha svarta slimmade kläder . Men när jag är lite lätt fluffig (som nu) , trivs jag bättre i kläder man blir glad i .

Hur gick det då ?
Så där ...

Visserligen har jag sålt av nästan alla gamla kläder även en och annan Chillnorway rök också .

Men Odd Molly suget fanns kvar och jag skannade av Tradera efter gamla kollektioner i alla fall ...

Och nu har jag hittat en "ny" nich inom Odd Molly som jag inte kan motstå . Som började med min nya silkes klänning jag fick hem nyss ..

Finns det något skönare mot kroppen ?

Till min glädje hittade jag även en annan silkes klänning jag länge sneglat på men tyck varit för dyr . Men nu fanns den på Bohemia i England till reapris .

Så pengarna jag fick in på min försäljning av gamla kläder kommer raskt gå åt till nya drömmar i silke <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar