Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 24 februari 2012

Sturegallerian

Längst in i Sturegallerian (efter man gått förbi min älsklingsaffär Tous *ler*) finns en liiiten klädaffär jag bara måste in i då jag är i Stockholm.

Mycket är dyrt , ramla baklänges ( enligt min plånbok ) dyrt. Men det finns guldkorn även passande en fattig bonde ;)
Och ett STORT plus är att det inte finns någon annan stans. Det gillar jag.

De har även en pytteliten väsk/sko shop innan du kommer fram till kläderna . Lika häftiga och exklusiva de också.....

Om du inte har vägarna förbi finns även en webshop (min räddning i urskogen *ler)
http://www.monroeworld.se/ om inte annat som inspirations källa .

Här är några godingar som gärna fått hitta hit...
 
Sommarklänning med volanger
650:-
 
 
 
 
 
Laklook
Sommarklänning med knytdetalj
950:-
Laklook
Tunn sommarklänning med spets
699:-
 
Mycket vitt men snart är det ju sommar.....
 
För den större plånboken.....

Doll´s
Unik sidenklänning med sk&au...
2450:-
men en billigare variant finns...
 
 
Just´m
Mönstad klänning
450:-
 
Denna kryper jag gärna in i en het sommarkväll...
 
Amour de pin´up
Klänning i siden
1650:-
eller denna...
 
Amour de pin´up
Sidenklänning med print
1650:-
 
Drömma kan man ju.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar