Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 24 februari 2012

Vår?

Klockan är halv 8 och himlen är ljusblå och solen lyser . Härligt !!!

Själv sitter jag och funderar om man blir stel av stelkramp ??
Nej då ..... Men nästan...

Var hos en vän för ett tag sedan. Förra veckan för att vara exakt.
När jag kommit in släppte hon fram hundarna ....bakom mej .

Pang ! Så small det till och gjorde ont i låret . TRODDE den hoppat på mej med tassarna efter som de är ganska fega ....så jag sa inget ....bäst så ...
Det är ju det där med att kritisera andras hundar . Det är värre än allt annat....


Dagen efter eller rättare sagt kvällen efter när jag strosade runt i klänning barbent som vanligt frågade Johanna vad jag gjort på benet .

Tittade mej då i spegeln ....

Två stora blåmärken över hela låret med ett sår i mitten ...
Hund f-n bet mej !!!

Där av frågan om stelkramp , nu när jag är pigg som en åttiåring .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar