Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 21 mars 2012

Fynd

Jag är ganska förtjust i smink . Gärna i fina förpackningar och dyra märken ....

Mascara och eyeliner använder jag så gott som jämt , från och med vårens början skippar jag oftast fondation och BUSar istället .

Ögonskugga åker också på om jag ska "bort" någonstans men rouge hoppar jag då jag är rödlätt om kinderna .

Det jag har problem med och oftast skippar är läppstift eller läppglans .
Har flera "fina" i badrumskåpet , typ Dior , Juciy tubs och Shiseido ( garanterat felstavat ) men det blir sällan att jag använder dem .

Vill helst inte ha så mycket färg och ska jag måla på läppstift vill jag ha spegel (annars kommer det överallt *ler) och då blir det att man har på hemma men sen inget mer .....

Läppglans med plumming går fet bort . Inte f-n vill jag att det ska sticka och göra ont ! och många läppglans är som rena rama klistret eller smakar rent av illa .

Men nu har Caroline tipsat mej om ett jätte bra !!

Mjukgörande med skimmer och liiiite rosa färg . 49:- på Apoteket (!)

Helt suveränt och jag fick genast lov att köpa 3 stycken ( en till väskan , en till jackan och ett på jobbet ) jaaaa ,jag vet lite Maria Montazami varning men är det fynd så är det .

Prova !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar