Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 28 mars 2012

Har ull en ålder ?

Tror nästan det ....*ler*

Förr hatade jag ull . Bara namnet fick det att gå rysningar på ryggen .

Men så helt plötsligt ändrades något .
Det började med den underbart mjuka All Saints klänningen . Så mjuk och skön och fjäderlätt .

Alltså började jag snegla på allvar på Odd Mollys Clinch scarf och nu har jag äntligen fått tag i en ( som inte blev hutlös dyr....)

Och tänk . Den var så varm och mysig och snygg och lagom stor som jag hoppades ( det är någon konstig speciell känsla med ull som gör att man känner sig ombonad på något konstigt sätt )

Men visst kan jag erkänna att denna inte är lika klifri som klänningen som innehåller cashmere. Men ändå inte värre än att jag vet att detta kommer bli en favorit .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar