Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 13 maj 2013

Böcker

Har precis läst ut 50 nyanser av honom .
En bok många pratar om .

Men jag vet inte vad jag tyckte om den ( och det säger väl allt egentligen ....)

Är inte ens säker på om jag kommer köpa fortsättningarna ...

Är inte så imponerad av allt detta sex svart på vitt . Föredrar nog det mer subtila . . .

Får jag välja är det någon av dessa böcker ( och den typen ) jag helst begraver mej i .

Förnuft o känsla
Stolthet o fördom
Emma
Mansfield park
av Jane Austen

Brännmärt
Förföljd
Befriad
Tempelbranden
av Catharina Ingelman-Sundberg

Bortom stjärnan
Ljusets dotter
Ödets hav
Vindarnas ö
avElisabet Nemert

Allt av Margit Sandemo

Per Anders Fogelström
Mina Drömmars stad

Är bara några av alla favoriter ....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar