Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 29 maj 2013

Middagsvila ?

Först o främst .....

GRATTIS Alex till körkortet !!!!
Det gjorde du bra !

Sen....

Alla borde få sovamiddag på en filt under en hägg bredvid en damm på sommaren . 
Känna doften , höra porlet från vattnet , fåglarnas kvitter och bli täckt av ett fint lager vita blommblad vid minsta lilla vindpust ...
Jag BRUKAR inte sovamiddag men idag var jag trött , näst intill död för att vara ärlig ...

ALLA BORDE FÅ SOVAMIDDAG !!!
HÖR DU DET HUGO !!!! 


Bar ut täcke o kuddar . 
Ställde telefonen på en timme ..... 
Sen bröt helvetet lös ....

Humlor skulle jagas , Busan anfallas , mina glasögon tuggas på , springas iväg stormskällande ( på ingenting ...) , jag gnagas på osv osv .... 
När telefonen ringde DÅ kom han minsann på studs och lade sig i knävecket (försent självklart.) och nu är jag bara ännu tröttare ....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar