Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 22 september 2013

Ännu ett minibreak

Denna gång i goda vänners lag .

Hann med en speed shopping på Sephora . Min nya älsklingsaffär på Stureplan ( nu när Tous stängt ;(  

Inte ofta man hittar både hjälpsam o trevlig personal i en sminkaffär (!) .

Och på kvällen Rock of Ages på China teatern . Skit kul ( o lätt döv ) vandrade vi hem de långa 100 metrarna till hotellet ....*ler

Även denna gång bodde vi på Radisson Stand Blu . 
Jag säger bara ... 
Vilka kuddar !!!
Vilken frukost . 
Uuuuunderbart

Men nästa gång hade jag faktiskt velat gå på Opera eller Operett . (Detta är en dröm jag tyvärr inte delar med resten av familjen eller mänskligheten i min lilla vrå av världen )


1 kommentar:

  1. jag följer på opera det är ju skithäftigt det har jag varit på i dalhalla!
    Pernilla

    SvaraRadera