Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 23 september 2013

Födelsedagar ....


Snart ( eller snart o snart om en månad drygt .... ) fyller jag år och fast att jag VET att när man är "gammal" är det fult att vilja ha presenter ....


Men det erkänner jag lätt . 


Jul o födelsedagar är det bästa jag vet . . <3


Och våga inte komma med något nyttigt ( om jag inte önskat det ....) som något till hemmet . 

Varför ska jag få något till hemmet ???

Inte ger man gubben en strykbräda eller matberedare eller en fin kopp ....det ger man mamman ... 

Men inte mej , det kan jag lova ;)

Då får du strykbrädan i huvudet på väg ut ...

Visserligen ligger sovmorgon och middag ( att NÅGON annan än jag lagar den ) högt i kurs . 

Även övernattning på Ön (då vi redan fyllt våran Stockholmskvot i år ...)

Men får jag verkligen önska fritt är det ett nytt Nialaya armband som står högst i kurs ( nu ....)

För mitt armband använder jag jämt och det sitter som en smäck på armen och jag behöver inte vara rädd att de går sönder eller blir fult .

Så i år står ett nytt ( till ) Nialaya armband högst upp på önskelistan 

Frågan är bara vilket .?.?..
Sååå många fina .... Och drömma kan man ju ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar