Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 21 november 2014

Adventskalender

När jag var liten hade jag alltid en chokladadventskalender och en för radio/tv. 

Tror faktiskt att det var typ förra året jag o "barnen" slutade med chokladadventskalendern.

 Tvkalendern gav vi upp för lääänge sedan ( dels för vi vuxit ur den och dels för att vi ALDRIG kom ihåg att se på julafton :)

I år slog jag till på en (hiskeligt dyr) adventskalender med hudvård .


Men när man nått den mogna åldern av 40+ FÅR man köpa dyra cremer ...*ler

Nu är ju jag INGEN créme människa alls utan mitt begrepp om hudvård är bebistvättlappar i ansiktet morgon o kväll ( om jag inte somnar innan )...

Men ändå ( eller kanske just därför)  tycker jag inte att jag har speciellt mycket varken rynkor eller annat . Röda kinder men det är både arv o miljö ( mycket solning bland annat ....)

Så just därför ska det bli extra kul att köra ett 24 dagars program och se om det gör någon skillnad och jag får lov att skaffa mej en ny (o)vana med cremer o burkar :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar