Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 12 november 2014

Hårfärg

Det är något med mej o hår , allra helst hårfärg .

 Jag blir aldrig nöjd !!

Först har jag långt rakt sedan lockigt sedan kort pxie kort , sedan halvlångt , löshår , kort igen osv osv ...

Lika så med färg . Har nog haft alla färger utom rött . Till och med lite blått och fjädrar isatta i håret .

Jag tycker det är jätte kul och det är ju bara hår .... 

Det växer ut igen om man ångrar sig och färga över / av går alltid :)

Nu har jag varit normal brun i 20 sekunder ( nja en vecka iaf ...) och känner att det kliar i fingrarna .

Tråkbrun är inte jag ...så igår vid matbordet förde jag det på tal igen ... 

Hur vore det om jag inte la i lite färg igen ...
Dottern o svärdottern - suck 
Jag- Jamen brunt är juu sååå tråkigt 
De- tycker DU vi är fula i håret ?!?
Jag- Neeej ! Ni passar ju i det :)
De- hmmmmm ( ogillandes ...)
Jag- Jag är ju en färgstark person som behöver färg .
De- suck ... Stimmig person . Du Behöver brunt ....

TUR att det är jag som är mamma och bestämmer ...
Nu skulle jag bara haft liiiite kortare .... *ler





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar