Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 12 november 2014

Liiiite klädgalen ändå ...

Har sålt undan nästan alla mina Odd Molly kläder jag haft och tycker inte alls om de nya (och det finns inte riktigt tid att strutta runt i dem längre ;)

Den sista jakten och stora sorgen var ju Burning woman dress . 

Sååå underbar då den äntligen hittade hit , men jag insåg att jag kunde inte äga en klänning ( även om den var underbart vacker ) för 5000:- (!!!) som jag inte vågade använda .... 

Så den fick flytta vidare ....

Nu då jag har hittat dess "lillebror" i fint skick och till ett helt användbart pris kunde jag inte låta bli ( även om gubben o ungarna hatar den :)
Puppa silk patchwork wrap ur samma kollektion som klänningen . 

Ska bli såååå spännande att få hem den ( o den är snyggare i verkligheten än på bild ....)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar