Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 28 december 2014

Änglaklocka

Jag fick ju en änglaklocka av maken i julklapp . Yngsta dotterns kommentar var " svarar de om djävulen ringer ?!? "
hmmmm

Men man kan ju börja fundera ...

Fick ju även ett armband med en hästsko ( av Efwa Attling ) tycker att det borde ge liiite lycka )

För 2 1/2 veckor sedan ramlade jag av Cannon .

Vilket resulterade i 1 1/2 dygn på akuten . Minnesförlust , kraftig hjärnskakning , blåslagen rygg o nacke. 

Har precis börjat se ljuset i tunneln ( och inte vakna yr i huvudet ) och till och med tänkt börja rida igen efter nyår.

Då händer något igen ..

Igår var vi på mellandagsrea . 

Den första på urminnes tider :) och EFTER vi varit på norellshästsport och inhandlat ny ridhjälm ( eftersom den gamla blev krossad ) då blev vi självklart påkörda bakifrån vid rödljuset !!!!!

Såååå ännu mer rygg och nackbesvär nu ...

Vill nu helst lägga mej under täcket och inte titta fram något mer ...alls...

Känns som det räcker nu .....

MEN , alla (goda) ting är ju tre ( och misstänker att vinterkräksjukan jag nyss haft eller förkylningen jag NU har inte ingår )

Så nu inväntar jag den sista smällen ..genomförkyld under täcket....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar