Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 16 december 2014

Be careful what you wish for ....

I torsdags ramlade jag av cannon . 
Fick för mej att ut o rida själv (!) . Något jag inte gjort innan och allt gick fel .

Mer än så vet jag inte . 

Har inget minne av torsdagen alls förutom att jag dividerade med Caroline och ambulansmännen om att jag INTE behövde åka in .....

Kraftig hjärnskakning och slagit i rygg/axlar vilket resulterat i ständig värk i hela kroppen just nu och yr i huvudet så fort jag rör mej .

Men idag fick jag lov att ta mej till Rättvik då jag kraschade glasögonen . Kan vara en fördel om man ser bra om man inte vill bli yr hela tiden .. 

Blev väl inga höjdar glasögon men några måste jag ju ha iaf ...

(Ang rubriken ..... Jag har länge o väl bett om ledigt då jag en längre tid känt mej helt utsliten ....)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar