Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 17 december 2014

Hästdag

Helt plötsligt blev det vinter -8 och snö ( visserligen liiiiite men snö i alla fall ...)

Caroline var ledig idag och vi tog en lååååång tur ( längre än vi tänkt ) med hästarna . 

Ja , jag red inte ... Måste införskaffa ny hjälm ( min gick sönder ...) och en säkerhetsväst ( på tiden ....) men jag gick med Cannon .

Vi skulle bara gå en liten sväng för jag är långt ifrån bra . Men det var såååå härligt ute att vi bestämde oss att utforska en ny ridväg och plötsligt hade vi gått / ridit i flera timmar . 

Härligt ❤️

Cannon ( o Kalle ) är så underbara . Skog , stig , myr , små broar , bilar , hus , postlådor , skällande hundar , gamlingar med stavar ....INGA problem .

Imorgon kommer en kompis till Caroline som ska med henne på ridtur ( själv får jag inte rida på 2-3 veckor än ...)
Ska bli såååå spännande att höra vad hon tycker om att rida Cannon .


Bild från då vi provade longera Cannon första gången . Självklart ville Alvin vara med :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar