Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 1 december 2014

Helgen som gått

Helgen som gått har varit såååå kul .

Nu behövs bara 1 veckas vila och 1 ton frisk luft att andas ...För intensivt är bara förnamnet .

Hoppning i friends arena
Dressyr
Shopping på Stureplan
Julmarknad i Gamla stan

Vad tar jag med mej från denna helg ?!

Hotellet vi bodde på suuuger ( för att inte tala om personalen ) Dit åker vi aldrig mer ... Återigen bara inse du får vad du betalar för ...

Taxi kan vara spännande att åka ...Speciellt sen lördagkväll/natt

Jag vill INTE flytta tillbaka till Stockholm . 

Folk i allmänhet är otroligt ohyfsade utom i de dyyyra affärerna .... Där är de "kladdiga"....och begreppet att folk är trevliga i Dalarna får en helt ny innebörd ... Här KAN expediten säga Hej o Välkommen o Hej då även i turistsäsong med flera 1000 besökare ....Kanske till och med kosta på sej ett leende...

För att kopiera Caroline .
Skjut mej om jag säger att vi ska åka buss hem för det är billigt ....

Note to myself....(När jag åker tillbaka , för det kommer jag göra trots allt .)
Välj det dyraste hotellet , 
Åk tåg eller bil eller STANNA HEMMA !
 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar