Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 27 juli 2011

Bränd & Orsayran

Förmiddagen tillbringades på ön i vattnet , (maken slog vass och jag plockade grenar som bävern så snällt lämnat åt oss ....)

Något jag känner nu .... Är lite lätt bränd ... Ser ut som en kokt kräfta .
Men skönt var det och fint blev det . Nu är det nästan bara sandbotten ( lite mer finslipning behövs bara) och klart härligt vatten så man ser fiskarna på lång väg . Perfekt för mej alltså .

Nu ikväll drar vi på Orsayran . Första gången i år . Vi har varit på väg flera gånger men första gången var tåget fullt sedan har det inte blivit av .....

Nu ville Johanna dit så ikväll tar vi bilen . Har vi tur blir det en tågtur nästa onsdag som är sista Orsayran för i år .

Dagen / kvällens blir en sommarfavorit i repris igen ... Men den är så skön och passar det mesta ..

Chillnorways Breeze dress . Troligen med gladiator sandalerna .

Har uppdaterat min stora långa Tous nalle med lite pärlor för att lysa upp .
Passade perfekt till mitt vitguldshjärta jag letat fram i gömmorna. Tous Bubble bear sitter självklart kvar runt halsen
.(Vitguldshjärtat är en försenad morgongåva )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar